بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
"آریا"، اولین شرکتی که صورت‌های مالی خود را منتشر کرد؛

 تداوم سودآوری "آریا" در سال ۱۴۰۲ 

 تداوم سودآوری
"آریا" صورت‌های مالی حسابرسی نشده سال مالی ۱۴۰۲ خود را در سامانه کدال منتشر نمود.
کد خبر : ۲۷۹۵۹۵

به گزارش بورس نیوز، "آریا" صورت‌های مالی حسابرسی نشده سال مالی ۱۴۰۲ خود را در سامانه کدال منتشر نمود. بر اساس این گزارش آریا ۳۳۹ هزار میلیارد ریال درآمد فروش داشته که نسبت به درآمد سال مالی گذشته با رشد ۲۳ درصدی همراه بوده است. سود ناخالص "آریا" در سال مالی ۱۴۰۲ که معادل ۴۳ درصد فروش می‌باشد، به مبلغ ۱۴۴ هزار میلیارد ریال گزارش شده که نسبت به سال مالی ۱۴۰۱ دارای ۳۴ درصد رشد بوده است.

طبق صورت سود و زیان منتشر شده، سود سال مالی ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۱۱ هزار میلیارد ریال بوده است که این به معنی آن است که سودآوری هر سهم به میزان ۸.۰۵۷ ریال بوده است. 

در سالی که گذشت قیمت جهانی محصولات پلیمری با کاهش همراه بوده است، اما این شرکت توانسته با مدیریت تولید، فروش و هزینه اقدام به افزایش مبلغ فروش و حفظ سودآوری نماید، به طوری که بررسی تولید و فروش نشان می‌دهد آریا در سال ۱۴۰۲ رکورد مقدار تولید، رکورد مقدار فروش و نیز رکورد مبلغ فروش نسبت به همه ادوار فعالیت خود را ثبت نماید. 

لازم به تاکید است، "آریا" شرکت با سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند می‌باشد که همانند سال گذشته اولین شرکتی است که در سال ۱۴۰۳ اقدام به ارائه صورت‌های مالی ۱۴۰۲ نموده است. همچنین طبق روال سالیان گذشته انتظار می‌رود این شرکت صورت‌های مالی حسابرسی شده خود را در سامانه کدال منتشر و در اولین فرصت اقدام به برگزاری مجمع و پرداخت سود نقدی به سهامداران خود نماید. 

این شرکت سود سال مالی ۱۴۰۳ برای هر سهم را مبلغ ۱۰.۵۱۵ ریال پیش‌بینی نموده است.

 تداوم سودآوری

 تداوم سودآوری

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت رکوردی تازه از
شرکت پلیمر آریا ساسول در یازدهمین‌ماه سال جاری محقق ساخت؛

ثبت رکوردی تازه از "آریا" 

فروش صعودی آریا در بهمن ماه ۱۴۰۲
رشد ۲۵ درصدی درآمد تجمیعی شرکت آریا ساسول؛

فروش صعودی آریا در بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر